jag kan inte sova nånting, allting går upp för mig när solen går ner

Idag har varit en riktig stalldag. såå sköönt. har haft hoppträning på morgonen med min trogna springare. Hon var såå fiin, det är så skönt att hon litar så mycket på sin förmåga trots allt som hänt, hur fel man än kommer så lyckas hon alltid korva sig över hindrerna utan att riva haha. Hon var galen i uppvärmningen som vanligt men det gör ingenting. Så är hon på tävling också, helt crazy på framridningen men så fort man kommer in på banan så skärper hon sig och fokuserar på uppgiften. Så klok häst jag har :)
Sen kom hästmassören och kände och klämde på henne efter hoppträningen. Förhoppningsvis är hon lite mjukare i muskulaturen imorn. Stelt muskelberg var hon tydligen.. Hon njöt då som bara den av massagen.
Sen kom det en ny häst till stallet som skulle dela hage med cocco. Det var ett sto så det blev lite catfight i hagen i början men sen gick det bra. Typiskt ston att hålla på skrika åt varandra och vifta med frambenen. Nu slipper hon iallafall bli våldtagen i hagen som hon blev av sin förra hagkompis.
 
Förövrigt går skolan åt helvete, känns som att jag kommer få F i massa ämnen. Har för mycket att göra så ingenting blir gjort. Är så otroligt less på allt. cocco och mina vänner är dom som får mig att stå med båda fötterna på marken. Orkar inte tänka på allt jobbigt. 
Ska bli så skönt att ta en paus från allt ett tag nästa vecka när vi far till turkiet, har inte tid med det egentligen men som sagt orkar jag inte bry mig. Vet ändå inte vad jag ska göra med mitt liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0