he'd simply kick my ass if he knew the truth

sitter här och låtsas som att jag inte har en miljon skolgrejjer att göra. Har egentligen inget intressant att berätta men gör allt för att slippa plugga :( har haft nationella prov i engelska idag och sen slutade vi, sjukt tung dag. not. sen for jag och red cocco som var jättejobbig. började nästan gråta, har verkligen inget tålamod när det gäller markarbete.. sen for jag och hämtade transporten från gammelstan, gick inte så bra att få på den så nån snubbe kom och hjälpte mig haha, fan vad skämmigt. kände mig såå värdelös.. coccon blev jätteglad att få komma till sunderbyn iallafall. nu blir det semester för henne.
 
tur hon kan hoppa iallafall
 
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0