du är den enda som fått mig att känna mig svag

Förstår inte vad det är för fel på mig, om jag är ensam längre än en timme blir jag rastlös och typ deprimerad. undrar om jag har ADHD eller något när jag aldrig kan sitta still ett tag och bara ta det lugnt. kan inte ens sova om jag är själv haha.. Nu är jag iallafall i gällivare igen, finns alltid mer att göra här än i luleå, konstigt nog.
 
Coccon är såld och bor nu i Älvsbyn. usch vad jag har grinat, efter 5 år tillsammans, känns som att jag har svikit henne eller något. och det gör sååå ont!! ni vet när man har så ont i hjärtat så smärtan tillslut blir fysisk? så känns det. har ont i hela kroppen.
På söndag ska jag och sary till skåne och kolla på storhästar, hoppas det klickar.
 
Förutom dehär med coccon så har den här sommaren hittils varit den bästa nånsin tror jag. Har haft så sjukt kul med kuliga människor ;)
min trogne springare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0